کمک های مردمی و انسان دوستانه نماینده سبک اسپرت کماندو در کشور ترکیه و بازرس بین المللی سبک به مردم زلزله زده سی سخت

نماینده اسپرت کماندو در کشور ترکیه و بازرس بین المللی سبک به همراه آرمان بی مسئول طور و گردشگری کشور ترکیه و شیخ حمید هتل دار در دبی کمکهای فراوانی به مردم زلزله زده سی سخت رسانیدند.

محمد رضا حیدری هرستانی نماینده اسپرت کماندو در کشور ترکیه و بازرس بین المللی سبک در مصاحبه با خبرگزاری سبک در کشور گفت: صبح امروز مورخ ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۹ طی تماس های پی در پی و قاطعانه رییس گروه رزمی اسپرت کماندو اقای مهدی قشلاقی و دبیر کل جهانی سبک خانم زهرا قاسمی در اهمیت داشتن امر کمک رسانی به مردم زلزله زده صحبت، وچند نیسان اقلام از جمله مواد خوراکی ، وسایل گرمایشی ، و همینطور وسایل بهداشتی به همراه لباسهای نو باالاخص برای بانوان و کودکان بدست مردم زلزله زده سی سخت رسانیدیم.
وی گفت : سی سخت از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد یکی از استانهای کشور ایران می باشد که چندی پیش در انجا زلزله امد و مردم ان منطقه در این زمستان سخت به همراه زنان و کودکان خود گرفتار این بلای ناگهانی شدند که خوشبختانه توانستیم کمک هایی هر چند کوچک انجام دهیم.
ایشان خاطر نشان کرد : این دومین باری بود در هفته که به مردم عزیز ان منطقه کمکهایی که از دستمان بر می امد انجام دادیم، این کمکها به تنهایی نبود و با همراهی و کمک های دوستانمان اقای ارمان بی مسئول طور و گردشگری کشور ترکیه و شیخ حمید هتل دار در کشور دبی انجام گرفت.

وی ادامه داد: در هنگامی که اقلام را بین مردم غیور و خونگرم ان منطقه تقسیم میکردیم با صحنه ای مواجه شدیم که خستگی از تنمان زدود مردم مهربان ان منطقه باالاخص ورزشکاران برای تشکر از ما با پوشیدن لباس رزمی خود به همراه مربی با اخلاق خود به ما احترام ورزشی گذاشتند و به ما افتخار دادند که عکس یادگاری با هم داشته باشیم.
وی در پایان اشاره کرد : هر چند این کار بدور از هیچ چشم داشتی صورت گرفته بود و صرفا برای کمک رسانی بود ولی ما از طرف دهیار ان منطقه خانم رستمی و معتمدشان اقای فرهادی و مردم خونگرم و مهربان مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتیم که خود باعث افتخار ماست

روابط عمومی گروه رزمی اسپرت کماندو فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی

دیدگاه‌ خود را بنویسید